Wack-a-Mole на LabVIEW

Теми стосуються LabVIEW, але не відповідають іншим гілкам форуму
Ответить
Аватара пользователя
Akceptor

Tutorials
beginner
beginner
Сообщения: 48
Зарегистрирован: 05 июн 2010, 15:57
Награды: 1
Версия LabVIEW: 7.1 / 8.5
Откуда: Івано-Франківськ
Контактная информация:

Wack-a-Mole на LabVIEW

Сообщение Akceptor »

Буквально кілька днів назад попросили реалізувати простий аналог гри Wack-a-Mole на LabVIEW.
ТЗ:
Сформувати ігрове поле з 4 об’єктів 2D-picture однакового кольору. Після натискання кнопки “Start” один з цих об’єктів, вибраний випадковим чином, підсвічується і залишається підсвіченим деякий час t. Протягом цього часу користувач має можливість навести на цей об’єкт курсор миші і клацнути на ньому.
- Якщо користувач встиг це зробити, то його рахунок (S) збільшується на 2, якщо ні, то зменшується на один (перед натисканням кнопки Start S=10).
- Якщо минув інтервал часу t, або користувач натиснув на підсвічений об’єкт до закінчення цього інтервалу, випадковим чином підсвічується наступний випадково вибраний об’єкт.
- Якщо рахунок користувача досягнув 20, величина t зменшується на 20%.
Процес триває, поки рахунок S не дійшов до нуля. Після завершення процесу відображається час, який минув від натискання кнопки “Start” до завершення процесу. Під час виконання програми на передній панелі відображаються поточні значення S, t та час, що минув від початку виконання програми.
Про розробку цієї забавки я написав аж дві статті, та вони навряд чи будуть цікаві більш-менш досвідченим розробникам. Тому зараз просто поділюся скріншотами і готовим "продуктом":
Вложения
Блок-діаграма
Блок-діаграма
Лицьова панель
Лицьова панель
Wack-a-mole.zip
(31.46 КБ) 281 скачивание
Аватара пользователя
Kosist

Activity Gold
expert
expert
Сообщения: 1236
Зарегистрирован: 21 фев 2011, 23:44
Награды: 2
Версия LabVIEW: 2013-2020
Благодарил (а): 23 раза
Поблагодарили: 30 раз
Контактная информация:

Re: Wack-a-Mole на LabVIEW

Сообщение Kosist »

Прикольно )) Думав спробувати запустити, але відразу вибило повідомлення про помилку - шлях до картинок не дійсний. Краще працювати не просто з однією :vi: , а створити проект, куди можна буде добавляти не лише :vi: -ки, але і інші файли. Тоді таких помилок не виникатиме - оскільки у стороннього користувача немає тих зображень, які потрібні для цієї гри. ))
Мы делили апельсин - много наших полегло...
Аватара пользователя
Jakob Brontfeyn

Activity Gold Silver Black
expert
expert
Сообщения: 1729
Зарегистрирован: 28 фев 2008, 11:01
Награды: 6
Благодарил (а): 1 раз
Контактная информация:

Re: Wack-a-Mole на LabVIEW

Сообщение Jakob Brontfeyn »

Треба мати готовi зображеня, у самому VI.
Аватара пользователя
Akceptor

Tutorials
beginner
beginner
Сообщения: 48
Зарегистрирован: 05 июн 2010, 15:57
Награды: 1
Версия LabVIEW: 7.1 / 8.5
Откуда: Івано-Франківськ
Контактная информация:

Re: Wack-a-Mole на LabVIEW

Сообщение Akceptor »

Картинку можна покласти у папку з програмою і проблеми не виникне. Я просто не зробив цього, бо інакше та людина, для якої я це робив, імовірно, не подивилася б у код навіть :cantbe:
Готові зображення (тим більше, що воно там одне) можна дійсно запхати у сам vi, але тоді, знову ж таки, замовник не дивився б у код :wink:
PS
Планую ще якусь забавку зробити, цього разу довести до логічного завершення розробку може навіть. Сподобалося :)
Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Загальний»