ТЗ:
Про розробку цієї забавки я написав аж дві статті, та вони навряд чи будуть цікаві більш-менш досвідченим розробникам. Тому зараз просто поділюся скріншотами і готовим "продуктом":Сформувати ігрове поле з 4 об’єктів 2D-picture однакового кольору. Після натискання кнопки “Start” один з цих об’єктів, вибраний випадковим чином, підсвічується і залишається підсвіченим деякий час t. Протягом цього часу користувач має можливість навести на цей об’єкт курсор миші і клацнути на ньому.
- Якщо користувач встиг це зробити, то його рахунок (S) збільшується на 2, якщо ні, то зменшується на один (перед натисканням кнопки Start S=10).
- Якщо минув інтервал часу t, або користувач натиснув на підсвічений об’єкт до закінчення цього інтервалу, випадковим чином підсвічується наступний випадково вибраний об’єкт.
- Якщо рахунок користувача досягнув 20, величина t зменшується на 20%.
Процес триває, поки рахунок S не дійшов до нуля. Після завершення процесу відображається час, який минув від натискання кнопки “Start” до завершення процесу. Під час виконання програми на передній панелі відображаються поточні значення S, t та час, що минув від початку виконання програми.